Solna ligger endast 10 minuter från Sollentuna och Danderyd. En av fördelarna med att ta hjälp av oss är att du övningskör och kör upp i samma område, vilket låter dig lära känna området och vägarna. Dessutom är du garanterad de mest kompetenta lärarna, där samtliga har mångårig erfarenhet i bagaget (eller förarsätet). Kom igång med en handledarkurs i Solna eller boka något av våra alternativ på körlektioner, vanliga eller intensiva.

Ovan kan du läsa mängder av omdömen och fina recensioner från tidigare elever. På Kullens trafikskola kommer eleven och dennes utveckling i första rummet! Vårt främsta mål är att du ska känna att du lär dig mycket och känner dig 100% redo att ta körkort när den dagen är kommen. Vi fokuserar på att tillhandahålla de bästa körlärarna och att i alla led erbjuda skräddarsydda lösningar tillsammans med bästa service.