Du gör rätt i att övningsköra där du får den bästa möjliga utbildningen! Ta dig till vår körskola i Sollentuna som ligger nära Järfälla, där du får chans att bli en fläckfri bilförare. Boka allt från körlektioner, handledarkurs och intensivkurs till riskettan i Järfälla. Hos oss får du dessutom alltid pengarna tillbaka om du köpt fler körlektioner än du använder. Kanske räckte det med tre lektioner istället för fyra som du köpte? Då får du 100% retur.

Vi tror att du känner dig själv och din inlärningsprocess bäst, därför erbjuder vi obegränsade valmöjligheter. Det finns obligatoriska kurser som du behöver studera och bli godkänd i, såväl teoretiskt som praktiskt, och dessa gäller alla. Men hur du vill lägga upp din övningskörning är upp till dig. Var med och styr ditt kursupplägg! Spana in våra körpaket till bra pris för alla kunskapsnivåer.

På Kullens Trafikskola sätter vi kunskap i första rummet. Detta gäller såväl våra körlärare som elever. Vår erfarna personal finns här för att föra sin kunskap och expertis vidare till dig! Vi utbildar morgondagens bilister.