Kullens Trafikskola Sollentuna

Vi på Kullens Trafikskola Sollentuna erbjuder handledarkurser till alla som vill övningsköra.

Vanliga frågor

• Icon

Körkortspaket

Vi erbjuder körkortspaket till förmånliga priser! Välj från tre storlekar där allt ingår. Det enda som skiljer paketen åt är antalet körlektionen, som bör anpassas efter din tidigare erfarenhet.

• Boka körlektioner

Boka körlektioner smidigt! Hör av dig i kontaktformuläret nedan eller ring oss för snabb bokning. Vi strävar alltid efter att leverera marknadens bästa service, där du som kund alltid är prio ett. Vi lovar att ta hand om dig hela vägen från start till körkort.

• Icon

Kullens Trafikskola Sollentuna

Alla våra lektioner är smidiga, oavsett om du vill boka en intensivkurs eller enstaka körlektioner. Vi anpassar alltid utbildningen efter individen så att vi kan ha så effektiva lektioner som möjligt.

Se alla vanliga frågor

Våra körskolor