Isabelle Azad
2022-04-04
Hjälpt mig att klara uppkörningen, pedagogiska och bra lärare. Man lär sig alltid något nytt och tack vare de klara jag uppkörningen!!
Moa Lundh
2022-04-04
Jättenöjd med Kullens Trafikskola. Jättebra lärare och service, rekommenderar starkt!
Gholam Sakhi
2022-04-04
Stort tack Kullen trafikskolan nu har jag körkort.
Amit Bansal
2022-03-24
Really nice & supportive staff at Kullens, Sollentuna. Special mention/ thumbsup for Ilhan(finest instructor), Rebecca(always supportive). Definetely recommended for those who wants to learn driving as Sverige standards & those who want to pass the test in a single go.
Ali Akhlaqi
2022-03-24
Idag har jag äntligen tagit körkort! Tack bästa kullens för en fantastisk utbildning och upplevelse :)
Samiira Abdullahi Elmi
2022-03-21
Nu har jag äntligen tagit körkortet och jag tackar mina lärare på Kullens Trafikskola. Utan de skulle jag inte kunnat klarat provet eftersom jag utvecklades extremt mycket under de 14 lektioner jag hade med lärarna på Kullens Trafikskola.
Behzad Yaghmaeian Salmani
2022-03-15
a fantastic driving school! many thanks to my great instructor, Ilhan and the superb manager Rebecca who's been always very helpful. Quite a professional gorup of people!
Cornelia Elmesten
2022-03-11
Jag är väldigt nöjs med mina körlektioner hos Kullens i Sollentuna. Det vill verkligen att man ska klara uppkörning och de är så engagerade och trevliga. Har lärt mig så mycket och klarade uppkörningen på första försöket tack vare bästa Yasar. Rekommenderar stark om man vill lyckas med uppkörningen!
tesfazghi geresus
2022-03-07
I am happy today because i passed the car driving and i will take my swdish drivers licence . thank you kullens!