Hide

Nästa kurstillfälle Sundbyberg

Nästa kurstillfälle Knivsta

Nästa kurstillfälle Väsbyvasby

För anmälan till våra kurser ska följande tas i beaktning:

• Kom ihåg att ta med giltig legitimation till kursen! Gäller både elev och handledare. Om man inte kan uppvisa giltig legitimation får man inte medverka på kursen. Vi godtar följande legitimationer.
    • SIS-märkt företagskort, SIS-märkt tjänstekort eller SIS-märkt identitetskort
    • Svenskt nationellt identitetskort enligt förordningen (2005:661) om nationellt identitetskort
    • Identitetskort utfärdat av myndighet
    • Svenskt körkort
  • Kursavgiften är bindande, ingen återbetalning sker vid avbokning.
  • Ombokning kan ske fram till två vardagar innan kurstillfället senast kl 13.00.
  • Vid sjukdom är kursavgiften ej bindande mot uppvisande av läkarintyg. Avbokning kan endast göras på kontoret eller via telefon, EJ via e-post.
  • Vi förbehåller oss rätten att avboka en kurs vid sjukdom eller annan orsak som gör att vi ej kan hålla kursen.
  • Var på plats senast 5 minuter innan kursstart, dörren stängs när kursen börjar, vid sen ankomst får ej medverka på kursen samt att man blir debiterad.

Läs recensioner från tidigare elever på Kullens Trafikskola