kullen

Lär dig att köra tryggt och säkert i Sollentuna

Vi lär dig de grundläggande färdigheter och kunskaper som krävs för att få ett körkort och ännu viktigare, hur du kör säkert på vägarna.

Boka nu

Körkortstillstånd

Innan du kan börja övningsköra måste du ansöka om körkortstillstånd. Det kan du göra från dagen du fyllt 16 år.

Skriv in dig hos oss

När du har fått ditt körkortstillstånd kan du börja övningskör hos oss. Hör av dig så hjälper vi dig att lägga upp din körkortsutbildning.

Övningskör och plugga

Vi rekommendera att du tar en testlektion med en av våra lärare. Givetvis får din privata handledare alltid åka med för att ni ska kunna mängdträna hemma.

Uppkörningsdagen

På uppkörningsdagen träffas vi på Kullens Trafikskola en timme innan körprovet. Du måste ha med dig din legitimation. Ingen legitimation – ingen uppkörning!

Expertutbildning för nya förare i Sollentuna

Vårt team av mycket erfarna körlärare är engagerade i att tillhandahålla undervisning av högsta kvalitet för att hjälpa nya förare att bli skickliga och säkra förare. Vi erbjuder ett utbud av flexibla lektionspaket, intensivkurser men även individuella lektioner.

Sätt dig bakom ratten med Kullens trafikskola

Våra körlektioner är utformade för att ge en stödjande och uppmuntrande miljö som hjälper eleverna att bygga upp självförtroende, få nya färdigheter och, viktigast av allt, lära sig att köra säkert på vägarna.